.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΛΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ!!!





«Δεν έχω ούτε χρήματα ούτε για το γάλα του παιδιού μου» λέει ο Χρήστος, νεαρός ποδοσφαιριστής και πατέρας ενός βρέφους 5 μηνών.




Ο Χρήστος ζητά την βοήθεια όλων, οικονομική ή υλική, αφού δεν είναι σε θέση να
προσφέρει τα στοιχειώδη στην οικογένεια του. Χαρακτηριστικό της άσχημης κατάστασης στην οποία βρίσκεται εκείνος και η οικογένειά του, είναι ότι δεν έχουν γίνει στο μωρό ΟΥΤΕ τα απαραίτητα εμβόλια.

Ο  νεαρός άνδρας, είναι άνεργος εδώ και δύο μήνες. Όπως λέει εργαζόταν σε μια εταιρεία με 4μηνη σύμβαση. «Μου χρωστάνε και ένα μηνιάτικο.. Δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα ούτε με το ενοίκιο.»


Δείτε την εξομολόγηση του νεαρού άνδρα…

Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει, ας επικοινωνήσει με το νεαρό ζευγάρι στο τηλέφωνο 6947741812.


Πηγή: rodosinfonews



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού