.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Η μεγάλη συνέντευξη της Ελένης Μενεγάκη πριν το φινάλε της σεζόν - Τι λέει για τη ζωή της, το σώμα της και το στιλ της

Η Ελένη Μενεγάκη, εδώ και αρκετό καιρό μιλάει σπάνια. Και όταν αποφασίζει να το κάνει σίγουρα είναι εξαιρετικά προσεκτική, ωστόσο, πάντα δίνει κάτι από το «τώρα» της, από μια φιλοσοφία ζωής που δεν
την έχει αδικήσει, όπως και η ίδια παραδέχεται…
Και πάντα ενισχύοντας την εικόνα, αν όχι μίας ευτυχισμένης γυναίκας, τουλάχιστον ενός ολοκληρωμένου ανθρώπου που παρά τη δημοσιότητα και την επιτυχημένη τηλεοπτική πορεία εξακολουθεί να διεκδικεί την ευτυχία του.
Αυτή τη φορά, η παρουσιάστρια του Alpha μίλησε στην έκδοση της εταιρείας ρούχων και αξεσουάρ “Axelife”, με την οποία συνεργάστηκε για την καμπάνια της νέας καλοκαιρινής συλλογής της. Και υπήρξε δεόντως αποκαλυπτική, αφού μίλησε σχεδόν για όλα.
Για το πώς νιώθει η ίδια με τον εαυτό και την εμφάνιση της:
«Έχω τέτοιες μέρες, κι όχι επειδή π.χ. κακοκοιμήθηκα και ξύπνησα πρησμένη. Ακόμα και ντυμένη και μακιγιαρισμένη δεν μου αρέσω, ακόμα και τότε -ή όταν δεν έχω τα κέφια μου – μπορεί να κοιταχτώ στον καθρέφτη μου και να πω «πω πω, πως είμαι έτσι, δεν μου αρέσουν τα μαλλιά μου, ούτε το μακιγιάζ! Θαμπή είμαι σήμερα! Αλλά δε θα πω ποτέ «πως είσαι έτσι βρε Ελένη, μεγάλωσες!» -αυτό, δε θα το ακούσεις από μένα. Ίσα ίσα, το αντίθετο λέω: «Ελενάκι, είσαι πολύ τυχερή!»»…
Για τη στροφή της στην υγιεινή ζωή και στη γυμναστική και για τα αποτελέσματα αυτής της επιλογής:
«Τα αποτελέσματα – όχι μόνο στο σώμα, αλλά και στη διάθεση μου – τα έβλεπα όλο το διάστημα που έκανα γυμναστική. Και λέω έκανα, γιατί τον τελευταίο ενάμιση μήνα έχω σταματήσει. Κάποια στιγμή ένιωσα ότι χρειαζόμουν ένα διάλειμμα και εγώ σε τέτοια θέματα δεν με καταπιέζω. Προτιμώ να ακολουθώ τους ρυθμούς μου: θα φάω όποτε πεινάω, θα κοιμηθώ όποτε νυστάζω, θα ξενυχτήσω όποτε μου αρέσει και όχι επειδή πρέπει να ακολουθήσω την παρέα μου».
Για τις στιλιστικές επιλογές της, από τις πιο ακριβές μέχρι τις πιο φθηνές:
«Ποτέ δεν ένιωσα πώς “δημιουργώ μόδα”. Φυσικά, όμως, χαίρομαι όταν βλέπω πως εκεί έξω υπάρχει αρκετός κόσμος που συμφωνεί με το δικό μου – ας μην το πούμε “γούστο” – τρόπο σκέψης, για το πώς πρέπει να εμφανίζεσαι στην καθημερινότητα σου. Γιατί, η εκπομπή για ‘μένα είναι μια καθημερινότητα. Εξ’ ου και μπορεί να ντυθώ από πάρα πολύ απλά, μέχρι πάρα πολύ αμπιγέ, με πολύ ακριβά κομμάτια ή και με ένα πάμφθηνο μπλουζάκι».
Αλλά και για τη δουλειά της, για το πώς και αν προσαρμόζει τη διάθεση της στην ανάλαφρη θεματολογία μίας μεσημβρινής εκπομπής, όπως η δική της:
«Στη σκαλέτα της ημέρας είναι τα θέματα. Και λοιπόν; Αν έχει συμβεί κάτι τραγικό ή αν έξω είναι μια υπέροχη ανοιξιάτικη μέρα, εσύ π.χ., πρέπει να γελάσεις ή να κλάψεις επί παραγγελία, επειδή αυτό αποφάσισε σήμερα ο παρουσιαστής; Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα…
Για την επιτυχία της εκπομπής της και για το αν η φετινή ήταν μία καλή χρονιά για την ίδια και τους συνεργάτες της:
«Ναι, είναι μια ευνοϊκή χρονιά η φετινή. Κι αυτό δεν έχει να κάνει τοσο με τους δεικτες και τα νούμερα τηλεθέασης – που και φέτος είναι πολύ καλά – όσο με το πόσο καλή παρέα έχεις χτίσει, το πώς κυλάει η καθημερινότητα μας στους δέκα μήνες που διαρκεί η τηλεοπτική σεζόν, είτε υπάρχουν ωραία θέματα, ενδιαφέροντες καλεσμένοι, κ.λπ, είτε δεν υπάρχει τίποτα απ’ όλα αυτά. Πλέον, γνωριζόμαστε καλά, τόσο ώστε να μπορούμε να κοντρολάρουμε τις αναποδιές και να “ανεβαίνουμε” όλοι μαζί, ακόμα και όταν κάποιος από ‘μας δεν είναι στα κέφια του – βάζω και τον εαυτό μου μέσα. Άλλωστε, οι εκπομπές σαν το “Ελένη” είναι και θέμα διάθεσης της παρέας».
Για το πώς έχει επιλέξει να αντιμετωπίζει τα «δύσκολα» στη ζωή της:
«Βλέπω ότι αρχίζουν να στήνονται ξανά εκπομπές και σίριαλ και καινούργια πράγματα και ελπίζω να είναι ένα δείγμα πώς κάνουμε κάποια βήματα μπροστά, πως η τηλεόραση ανακάμπτει σιγά σιγά. Εγώ πάντα θέλω να τα βλέπω τα πράγματα αισιόδοξα, από την καλή τους πλευρά. Ό,τι κι αν μου συμβαίνει, προσπαθώ να το συγκρίνω με άλλες εποχές στη ζωή μου, πραγματικά δύσκολες, για να το βλέπω ασήμαντο και να το ξεπερνάω».
Και τι λέει για τα μελλοντικά της σχέδια στην τηλεόραση;
«Για την ώρα δεν με απασχολεί το μετά. Είμαι υγιής, βρίσκομαι στον Alpha, κάνω μια δουλειά που αγαπώ και θα την κάνω – πρώτα ο Θεός – και για τα επόμενα δύο χρόνια. Είναι θαυμάσιο αυτό που ζω τώρα. Γιατί να ασχολούμαι με το αύριο και να χάνω το σήμερα;».
Όσο για το τι ειναι «ευτυχία» για την Ελένη Μενεγάκη;
«Ευτυχία για ‘μένα είναι τα παιδιά μου, η οικογένεια, συμπεριλαμβάνοντας σε αυτή τη λέξη, όλους όσους θεωρώ εγώ οικογένεια μου – το να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε εκτιμούν και σε εμπιστεύονται, το να κάνεις μια δυλειά που σου αρέσει, με τον τρόπο που σου αρέσει. Ευτυχία ειναι να βλέπεις τη θάλασσα, είναι η ομορφιά, η αρμονία, το γέλιο, η ελευθερία – η ελευθερία να κάνεις επιλογές με τις οποίες διεκδικείς την ευτυχία σου. Όλα αυτά και άλλα πολλά…»joytv.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού