.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΙΚΟΥΔΗ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΝΕΛΛΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕΞΙ


Για όλους και για όλα μίλησε η
σέξι Κατερίνα Στικούδη σε συνέντευξη της. Η λαμπερή τραγουδίστρια αναφέρθηκε στη δουλειά της αλλά και στη προσπάθεια της να την αντιμετωπίζουν σαν τραγουδίστρια και όχι σαν μια πολύ όμορφη γυναίκα.
«Είμαι πάρα πολύ σκληρή και απαιτητική με τη δουλειά μου. Είμαι τελειομανής και ο πιο σκληρός κριτής του εαυτού μου.Πιστεύω πως όταν ένας άνθρωπος κάνει καλά τη δουλειά του θα βρει ανταπόκριση. Μου πήρε αρκετό χρόνο για να μπορέσω να τραβήξω τη προσοχή από την εξωτερική μου εμφάνιση στα τραγούδια μου. Ο κόσμος, πλέον έχει αρχίσει και αντιλαμβάνεται τη δουλειά μου πάνω στη μουσική. Τα σχόλια  καθημερινά γίνονται πιο θετικά.»
Όταν η κουβέντα πάει στη προσωπική της ζωή, η εντυπωσιακή Κατερίνα τονίζει ότι δεν της αρέσει να εκθέτει δημόσια τη σχέση της. Μίλησε όμως για το πώς φαντάζεται τον γάμο της, αν και ξεκαθάρισε ότι δεν παντρεύεται ακόμη και πως είναι πολύ νωρίς για να κάνει οικογένεια.
«Δεν θέλω να ξοδέψω πολλά χρήματα για τον γάμο μου. Και από μικρή άλλωστε δεν ονειρευόμουν να με πάνε με μια Φεράρι στην εκκλησία. Θα μπορούσα να παντρευτώ με ένα πολύ ωραίο, λευκό φορεματάκι. Έτσι το έχω στο μυαλό μου.»
Έδωσε όμως και την δική της απάντηση στη Μαρινέλλα, η οποία σε πρόσφατη δήλωση της είχε πει λίγο- πολύ ότι οι σημερινές τραγουδίστριες είναι μόνο σέξι.
«Η Μαρινέλλα είναι μια καταξιωμένη τραγουδίστρια και έχει κάθε δικαίωμα να τοποθετείται! Θεωρώ ότι ο λόγος που έχει αυτή την άποψη είναι η «φύση» της σύγχρονης μουσικής που «καταναλώνει» πρόσωπα και τραγούδια.Και στο εξωτερικό αλλά και στη Ελλάδα υπάρχουν παραδείγματα τραγουδιστριών με εντυπωσιακή εμφάνιση και εξίσου φωνητικές ικανότητες, όπως η Μπιγιονσέ, η Σάγια, η Έλενα Παπαρίζου κ.α.»
Στα άμεσα σχέδια της τραγουδίστριας είναι η κυκλοφορία του τρίτου προσωπικού της άλμπουμ.
star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού