.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

ΦΑΙΗ ΣΚΟΡΔΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΣ ΤΗΣ!


Την στιγμή με τα παιδιά της που απολαμβάνει όσο καμία άλλη αποκαλύπτει σε
συνέντευξή της η Φαίη Σκορδά, δηλώνοντας ότι φέτος ζει το Καλοκαίρι των ονείρων της!
«Μου αρέσει πάρα πολύ το Καλοκαίρι να παίζω με τον Γιάννη στην παραλία, ενώ απολαμβάνω να περιποιούμαι τον εαυτό μου βάζοντας συνέχεια όλων των ειδών τα λάδια και τις κρέμες που ήδη έχω διαλέξει απ' το χειμώνα. Φέτος, το Καλοκαίρι μου γίνεται ακόμη πιο όμορφο αφού, αυτό που απολαμβάνω ιδιαίτερα πια, είναι το να κάνω γυμναστική μέσα στο νερό, στη θάλασσα, μαζί με τα παιδιά - ακόμη και να τρέχεις συνέχεια πίσω από τα παιδιά λέγεται "γυμναστική". Το λούσιμο μετά στην μπανιέρα, μαζί με τους άντρες μου, είναι απόλαυση: μπαίνουμε μέσα στο νερό, η ζέστη είναι ήδη αφόρητη, και αρχίζω να λούζω πρώτα τον έναν και μετά τον δεύτερο. Είναι πολύ διασκεδαστικό να παίζουμε όλοι μαζί! Και γελάμε πολύ! Είναι ωραίο να μη σε πιέζει ο χρόνος...», λέει η παρουσιάστρια.
Και η Φαίη καταλήγει: «το Καλοκαίρι των ονείρων μου είναι αυτό που ήδη ζω! Και περιλαμβάνει τους άντρες της ζωής μου, θάλασσα, χαλαρές στιγμές και φυσικά παγωτά με γεύση -κατά προτίμηση- σοκολάτα».
star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού