.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΕΛΕΤΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΒΑ ΝΥΦΙΚΟΥ


Η Ελεονώρα Μελέτη φαίνεται πως πήρε να κάνει το μεγάλο βήμα μιας και μετά από ένα γάμο της
μπήκαν σκέψεις στο μυαλό τις οποίες μοιράστηκε μαζί μας μέσα από το blog της mustonline. Συγκεκριμένα έγραψε:<<Το γράφω μήπως και το πιστέψω... Μόλις γύρισα από έναν γάμο, και για πρώτη φορά , όλα ήταν τόσο διαφορετικά για μένα...
Σε λίγες μέρες, θα ζήσω κάτι ανάλογο... Φίλοι και γνωστοί όσο και αν μου το έλεγαν, δεν το πίστευα πως θα συμβεί. Λίγο ο χαρακτήρας μου, λίγο οι απόψεις μου, λίγο η ιδέα του γάμου που είναι τόσο μα τόσο κόντρα στο «είναι» μου, με είχαν κάνει να πιστέψω πως δεν θα βάλω ποτέ στη ζωή μου νυφικό.
Και όμως, ποτέ μη λες ποτέ.
Εκείνοι μάλιστα που με ξέρουν καλά, συνηθιζαν να μου υπογραμμίζουν ξανά και ξανά πως όλα θα γίνουν εντελώς ξαφνικά, πως θα μου έρθει από εκεί που δεν το περιμένω και πως θα το πάρω απόφαση στο φτερό. Γελούσα. Και όμως, έτσι ακριβώς συνέβη.
Δεν το σκέφτηκα καθόλου. Το ένιωσα. Όλα έγιναν γρήγορα και ξαφνικά, λεπτομέρειες θα σας αποκαλύψω σε λίγο.
Προς το παρόν περίμενα να πάει η ώρα δώδεκα και σαν τη σταχτοπούτα που κινδυνεύει να χάσει τη λάψη της και να δει την άμαξα να γίνεται κολοκύθα, αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας το μυστικό μου, από φόβο πως όλα μπορεί να αλλάξουν και πάλι... Από την απόφαση μου, μέχρι δεν ξέρω και γω τι... Ήθελα να δεσμευτώ πως θα συμβεί. Αύριο έχω την πρώτη πρόβα. Δεν έχω ιδέα πως θα είναι. Δεν το έχω φανταστεί. Πιστεύω πως δεν θα μου πάρει πολύ χρόνο να αποφασίσω... Είμαι εύκολη σε αυτά. Και πολύ συγκεκριμένη.
Το θέλω απλό, λιτό, χύμα, μπόχο, αέρινο, καλοκαιρινό. Θέλω να μυρίζει θάλασσα, να έχει πάνω του λίγο Ποσειδώνα, τόσο απλό αλλά τόσο όμορφο...
Αύριο στις δώδεκα το μεσημέρι, σε λίγες ώρες δηλαδή, θα έχω την πρώτη εικόνα του νυφικού μου.
Αν έχω άγχος; Ναι έχω... Με έχω φανταστεί πολλά, νύφη όμως όχι...
Τόσο κόντρα, τόσο γλυκανάλατο για μένα... Οι νύφες είναι λεπτεπίλεπτες, εκλεπτυσμένες, ντελικάτες.
Το νέο μου ψευδώνυμο είναι «ντούκι». Με φωνάζουν έτσι οι φίλοι μου στο σερφ, επειδή όπως λένε είμαι «τούμπανο», δυνατή... Πως να με φανταστείς νύφη, με τον τραπεζοειδή κάγκελο;
Και όμως...
Μεταξύ μας, θα σας έχω και εικόνα... Αύριο κιόλας...
Σας αγαπώ>>.
Ε.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού