.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Μαίρη Συνατσάκη: "Βιώσα θλίψη! Βρίσκω πια τις ισορροπίες μόνη μου!"


Η Μαίρη Συνατσάκη μίλησε στο περiοδικό ΕΓΩ και τον Γιάννη Βίτσα για την τηλεοπτική της συνάντηση με τον
Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά, τον χωρισμό της με τον Μύρωνα Στρατή την ψυχανάλυση της και τις υπερβολικές δίαιτες.
Πώς αισθάνεσαι που συναντάς ξανά τον Γιώργο Λιάγκα και την Φαίη Σκορδά;
Μου αρέσει που βρισκόμαστε ξανά. Αγαπώ όταν επαναπροσδιορίζονται οι σχέσεις και οι καταστάσεις. Μετρώ τις δικές μου αλλαγές και των άλλων ανθρώπων. Αισθάνομαι αρκετά διαφορετική εν συγκρίσει με το πώς ήμουν πριν από δύο χρόνια. Ανυπομονώ να ξαναχτίσουμε πράγματα διαφορετικά.

Τι διαφορές έχεις σε σχέση με το παρελθόν;

Αισθάνομαι γενικά λίγο πιο εγκλιματισμένη με τη δουλειά που λέγεται τηλεόραση. Νιώθω πιο σίγουρη. Το πρωινό είναι ένα δύσκολο πρόγραμμα. Νιώθω έτοιμη να βρεθώ σ\' αυτό.

Δεν είχες εγκλιματιστεί την προηγούμενη φορά στην παρέα ή στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονταν τα πράγματα;


Δεν είχα την ίδια εμπειρία που έχω σήμερα πριν από δύο χρόνια 1.000%.



Πέρασες μία χρονιά ευρύτερων αλλαγών.  Έπειτα από πολλά  χρόνια, χώρισες με τον Μύρωνα Στρατή. Επαναπροσδιόρισες πράγματα της ζωής σου μετά το χωρισμό;
Νομίζω ότι είναι πολύ φυσιολογικό και θεωρώ πολύ υγιές όταν συμβαίνει μία τόσο μεγάλη αλλαγή στη ζωή σου να κοιτάς πρώτα τον εαυτό σου, το τι έχει συμβεί, και να κάνεις ανασκόπηση μετρώντας τα πράγματα μέσα σου. Είναι σαν να ξαναγνωρίζεις τον εαυτό σου σε διαφορετικές βάσεις. Αν έχεις υπάρξει με έναν άνθρωπο τόσα χρόνια και δεν έχεις μάθει τίποτα από εκείνον  και τη σχέση σας, είναι κρίμα. Έμαθα πράγματα από αυτή τη σχέση. Βρίσκομαι σε ένα άλλο επίπεδο απ’ όταν ξεκινήσαμε να είμαστε μαζί με τον Μύρωνα.

Ήταν σοκαριστικός για εσένα ο χωρισμός με τον Μύρωνα Στρατή;


Αντιλαμβάνομαι τα πράγματα που μου συμβαίνουν στη ζωή μου και απέχουν πολύ από το σοκ - τουλάχιστον για μένα. Ήταν μια φοβερά έντονη αλλαγή σε πρακτικό και εσωτερικό επίπεδο. Αλλά δεν είναι τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από αυτό που νομίζω ότι όλοι μας έχουμε αισθανθεί.

Είναι εύκολο να κάνεις το επόμενο βήμα;
Δεν πιστεύω στα στάδια και τα βήματα με τον τρόπο του “τώρα είμαι έτοιμη να προχωρήσω μπροστά, κάνω ένα βήμα”. Δεν το θεωρώ ρεαλιστικό. Όφειλα να τα αντιμετωπίσω και το έπραξα. Είχε ενθουσιασμό και στεναχώρια αυτό το πράγμα. Δεν είσαι ποτέ έτοιμος για τις αλλαγές στη ζωή σου ώστε να προετοιμάζεσαι γι’ αυτές.  Όταν συμβαίνει κάτι, απλώς το τρέχεις παρέα με τη ζωή σου προσπαθώντας να κάνεις ό,τι καλύτερο γίνεται. Σ’ αυτό το στάδιο βρίσκομαι.



Κάθε είδους απώλεια φέρνει θλίψη. Πέρασες αυτό το στάδιο;

Εννοείται. Πώς αλλιώς θα γινόταν; Προφανώς και βίωσα θλίψη. Δεν είμαι καθόλου πιο ενδιαφέρουσα στο κομμάτι του χωρισμού από οποιονδήποτε άλλον έχει χωρίσει. Αντιμετώπισα όλα τα αρνητικά συναισθήματα.

Είσαι ερωτευμένη;
Όχι. Είμαι όπως θα έπρεπε να βρίσκομαι σ’ αυτή την κατάσταση. Επαναπροσδιορίζω τη φάση μου. Είναι μία ενδιαφέρουσα περίοδος. Είναι ωραίο ότι ξαναβρίσκω τον εαυτό μου σε μία άλλη κατάσταση. Βρίσκω πια τις ισορροπίες μόνη μου και περνάω καλά.
tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού