.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Άκης Πετρετζίκης: «Θα μου λείψει πολύ το πρωινό...»


Συνέντευξη στο περιοδικό ΟΚ!  που κυκλοφορεί και στον
δημοσιογράφο Γιάννη Πουλόπουλο παραχώρησε ο Άκης Πετρετζίκης μιλώντας για τις δύο εκπομπές που θα παρουσιάζει αυτή τη σεζόν στο Mega.

Ο γοητευτικός σεφ ξεκαθάρισε μέσα σε όλα πως η παρουσία του στη νέα καθημερινή πρωινή εκπομπή, με παρουσιαστή τον Μάρκο Σεφερλή, δεν θα υπάρχει φέτος. Διαβάστε το σχετικό απόσπασμα!

Θα είσαι στο Πρωινό του Mega τον χειμώνα;

Νομίζω πως όχι.

Θα σου λείψει;

Πολύ. Είναι άλλη η αίσθηση της ζωντανής εκπομπής. Το Πρωινό mou μου έδωσε την δυνατότητα να δείξω στον κόσμο ποιος πραγματικά είμαι. Και εκτός αυτού έχω δεθεί τόσο πολύ με όλα τα παιδιά του συνεργείου, από τον σκηνοθέτη μέχρι τον floor manager και την αρχισυντάκτρια, που θα μου λείψουν όλοι πάρα πολύ.

Ποιον θα πρότεινες για αντικαταστάτη σου;

Δεν έχω τις γνώσεις για να κρίνω με τηλεοπτικά κριτήρια. Δεν αρκεί κάποιος να μαγειρεύει καλά για να κερδίσει το κοινό. Θωρώ λοιπόν ότι τα στελέχη του Mega έχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία για να επιλέξουν τον καλύτερο.
entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού