.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΙΜΑΡΔΑΝΗΣ: ΄΄ΔΕΝ ΤΟ ΚΡΥΒΩ, ΕΙΜΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ΄΄.


Ήταν γνωστό στο χώρο της showbiz, αλλά ο ίδιος προτίμησε να το δημοσιοποιήσει και στο ευρύτερο κοινό.
Βρήκε λοιπόν την ευκαιρία, σε μια συνέντευξη του στο περιοδικό ΕΓΩ weekly, να μιλήσει για την ιδιαίτερη αυτή προτίμηση.
Όταν ήμουν 15 χρονών, έκανα την πρώτη αποκάλυψη στους φίλους μου: ΄΄Μου αρέσουν τα αγόρια΄΄.
Όταν το είπα στη μητέρα μου, η ίδια σοκαρίστηκε και επί 3 μέρες το συζητούσαμε για να το καταλάβει.
Ο μεγάλος μου έρωτας που δεν μπόρεσα να τον ξεπεράσω ήταν πριν χρόνια, όταν εγώ ήμουν 28 χρονών. Ερωτεύτηκα ένα 19χρονο και μέναμε στο σπίτι του, μαζί με τη μητέρα του.
Ο χωρισμός αυτός με συγκλόνισε.
Και οι γυναίκες μου αρέσουν και έχω κάνει έρωτα μαζί τους. Αλλά και στρέιτ να ήμουν, δεν θα παντρευόμουν ποτέ.
Η μητέρα μου ανησυχεί να μη μείνω μόνος στη ζωή μου.
Σημειώνουμε ότι ο Χρήστος Σιμαρδάνης είναι η φωνή του Mega στις διάφορες παρουσιάσεις και τον έχουμε γνωρίσει μέσα από πετυχημένες σειρές.

Εδώ γράφουμε αυτά που θέλουμε να εμφανίζονται μετά το "Διαβάστε περισσότερα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού