.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Πέτγουεϊ: "Η αγάπη είναι μεγαλύτερη από τα χρήματα..."

Ναι μεν βρίσκεται μόλις δύο χρόνια στο Ρέθυμνο, αλλά όπως δήλωσε νιώθει ήδη Κρητικός! Ο λόγος φυσικά για το πρόσωπο των τελευταίων ημερών, τον Αμερικανό Μπρεντ Πέτγουεϊ, ο οποίος
αποκάλυψε ότι είχε στα χέρια του μια πολύ καλή πρόταση από την Κίνα, ωστόσο την αρνήθηκε για χάρη του ΑΓΟΡ, καθώς η αγάπη που εισπράττει από την ομάδα και τον απλό κόσμο υπερνίκησε τα χρήματα.
O 27χρονος φόργουορντ/σέντερ εξήγησε στην εφημερίδα "SportDay" πως βλέπει το μπάσκετ γενικότερα, μίλησε για τη ζωή του στο Ρέθυμνο, την αλλαγή του ονόματός του στο facebook, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις ικανότητές του στο τραγούδι, αλλά και στα σχέδιά του για τα... μπουζούκια!
"Μπορώ να κάνω πολλά, αρκεί ο κόσμος να ευχαριστηθεί. Όλοι ήθελαν να διασκεδάσουν σε έναν αγώνα χωρίς σκοπιμότητες. Για αυτό άλλωστε γέμισαν το γήπεδο και μην ξεχνάμε ότι το μπάσκετ είναι κυρίως απόλαυση, κάτι για το οποίο το κατάλαβα ακόμα περισσότερο όταν ήμουν στους Χάρλεμ Γκλομπτρότερς", δήλωσε αρχικά ο Πέτγουεϊ.
Για την επιλογή του να τραγουδήσει το "Φωτιά με φωτιά" του Πάνου Κιάμου στο All Star Game στην Πάτρα, ο Αμερικανός άσος, που χρωστά ακόμη τέσσερα μαθήματα για να πάρει το πτυχίο του ως μουσικός παραγωγός, είπε: "Φίλε, μου αρέσει αυτό το τραγούδι. Το αγαπημένο μου είναι φυσικά το ‘Ώρες, ώρες’ που το τραγουδάει ο αγαπημένος μου, Αντύπας. Αρχικά σκέφτηκα να πω αυτό στον κόσμο γιατί ξέρω καλά τα λόγια, αλλά προτίμησα το άλλο γιατί είναι πιο χορευτικό και θα ανέβαζε περισσότερο τον κόσμο. Πάντως χάρηκα που βρήκα ανταπόκριση και τραγούδησε μαζί μου και ο κόσμος. Ένιωσα σαν σταρ (γέλια)".
Για το πώς αποστήθισε τους στίχους: "Όταν ακούω ένα τραγούδι που μου αρέσει, τότε το αποθηκεύω στη μνήμη μου. Ναι μεν ως dj βάζω ξένα τραγούδια όπως RnB, αλλά με εξιτάρουν και τα ελληνικά. Γενικά, έχω καλό άκουσμα και συγκρατώ τους στίχους. Έτσι ξεκίνησα να το ακούω πολλές φορές και να το τραγουδάω μόνος μου και στη συνέχεια και στους συμπαίκτες μου, που τους άρεσε. Δεν έκανα ούτε μία πρόβα πριν από το ματς, διότι ήμουν σίγουρος ότι δεν χρειαζόταν, αλλά δεν είχα και χρόνο (γέλια). Ο συμπαίκτης μου, Δημήτρης Τσαρουχάς, με βοήθησε αρκετά λέγοντάς μου τους στίχους".
Για τις χορευτικές του ικανότητες και τα μπουζούκια: "Βλέπω τις κοπέλες στο Ρέθυμνο πώς χορεύουν και το κρατάω στη μνήμη μου. Στα άμεσα σχέδιά μου είναι να πω μερικά τραγούδια και της Ελένης Φουρέιρα, την οποία την αγαπώ και τη θαυμάζω. Όταν σταματήσω το μπάσκετ, ίσως θα πάω να τραγουδήσω στα μπουζούκια".
Για το κάρφωμα που του χάρισε τον τίτλο στο διαγωνισμό: "Δεν ήταν έμπνευση της στιγμής. Έχω κάνει εξάσκηση στις προπονήσεις με τον Γιώργο Κούμουλο (σ.σ.: τιμ μάνατζερ της ομάδας και άλλοτε αρχηγό της). Πάντως ο διαγωνισμός ήταν δύσκολος και είχε αρκετό ανταγωνισμό, ενώ όταν έχασα το πρώτο κάρφωμα, ένιωσα λίγο άγχος, αλλά τέλος καλό όλα καλά".
Για την κίνηση να αλλάξει το όνομά του στο προφίλ του στο facebook σε Μπρεντάκο Πετγουάκης: "Είμαι στο Ρέθυμνο δύο χρόνια, αλλά νιώθω ήδη Κρητικός".
Για την πολύ καλή πρόταση από την Κίνα: "Το συζητήσαμε. Ήταν δύσκολη απόφαση για εμένα. Το πρώτο βράδυ έλεγα ‘τι λεφτά έχασα’, αλλά ειλικρινά δεν το μετάνιωσα. Η αγάπη που υπάρχει είναι μεγαλύτερη από τα χρήματα".  
superbasket.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού