.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

"ΕΚΛΑΨΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΧΑΣΑ ΤΟN ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ"

Ποιός   δημοφιλής    ηθοποιός   παραδέχτηκε    ότι  εκλαψε    πραγματικά   όταν    έχασε   τον  πατέρα   του;  Πρόκειται   για  τον


τον  Αλέξη  Γεωργούλη   που είναι από τους άντρες που κλαίνε και το παραδέχεται.«Κλαίω όποτε αισθάνομαι την αδικία. Έκλαψα πραγματικά όταν έχασα τον πατέρα μου. Ο πατέρας μου ήταν από τα πλέον σημαντικά άτομα που υπήρχαν στην ζωή μου. Θεωρώ ότι υπάρχει πάντα μέσα από μένα και τ’ αδέλφια μου», δήλωσε ο ηθοποιός στο Εγώ και συνέχισε: «Σκέφτομαι στιγμές που έχουμε περάσει παρέα. Αισθάνομαι τη σύνδεση που έχω μαζί του και αυτό είναι νομίζω μια ενέργεια που παράγεις σε μια ψυχή αν συνεχίζει να υπάρχει έτσι».
πηγή: real.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού