.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΟΣ;




H ίδια πάντως περνάει καλά με τον αγαπημένο της ακόμη και αν δεν έχουν βάλει στεφάνι.
Η Έλενα Παπαρίζου είναι ερωτευμένη, ευτυχισμένη και δείχνει σαν να μην υπάρχει τίποτα που να μπορεί να τη στεναχωρήσει. Για πρώτη φορά μάλιστα μιλά ανοιχτά στο In Style για τις φήμες που τη θέλουν έγκυο και ξεκαθαρίζει:

«Δεν είμαι έγκυος. Προχθές είδα έναν παλιό μου χορευτή και με το που με είδε άρχισε να μου φιλάει την κοιλιά, λέγοντας: “πιστεύω ότι θα γίνεις η καλύτερη μάνα του κόσμου!” Του απάντησα: “ωραία, αλλά ρώτα πρώτα αν είμαι έγκυος, αγάπη μου! Μην πιστεύεις όλα όσα γράφονται”», είπε.«Κάποια στιγμή θα γίνει και ο γάμος. Αν γίνει. Τι θέλω να πω; Είμαστε πολύ ευτυχισμένοι μαζί, πολύ καλά κι
αυτό είναι σημαντικό για μένα. Το σίγουρο είναι πως , αν και όταν αποφασίσουμε να παντρευτούμε, θα το μάθει όλος ο κόσμος, αλλά θέλω πραγματικά όσο μπορώ να προστατεύσω πλέον την προσωπική μου ζωή. Άλλωστε ποτέ δεν ήμουν το κορίτσι που ονειρευόταν τον εαυτό του με νυφικό.
Γι’ αυτό δεν παντρεύτηκα όλα αυτά τα χρόνια. Θα μπορούσα να είμαι παντρεμένη με πολλά παιδιά, όχι ένα. Στη συγκεκριμένη φάση αυτό που θέλω είναι ο κόσμος να αγαπήσει ακόμα περισσότερο τα τραγούδια μου , αυτό θα μου δώσει μεγάλη χαρά», τόνισε.
real

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού