.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

ΤΟ ''ΚΑΡΦΙ'' ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟ


Ο Γιώργος Παπαδάκης μέσα από την εκπομπή σχολίασε τη μεταγραφή του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίη Σκορδά στον ΑΝΤ1, αλλά ταυτόχρονα πέταξε και το καρφί του για τον Πέτρο Κωστόπουλο.
Χαρακτηριστικά είπε:
''Τα τελευταία χρόνια
είχαμε πρόβλημα με το πρωινό.  Όλοι αυτοί που πέρασαν είναι γειτονάκια μου και τους αγάπησα όλους.  Ο Γιώργος και η Φαίη μου έβγαζαν μία συμπάθεια και όταν ήταν στο Mega.  Τώρα είναι στον ΑΝΤ1 και είμαστε πολύ χαρούμενοι που από τη Δευτέρα θα κάνουμε μία τόσο μεγάλη αγκαλιά να τους υποδεχτούμε.
Εγώ δεν έχω αγωνία, γιατί τα παιδιά θα καλά΄΄.
Και φυσικά στο τέλος δεν ξέχασε και τον Πέτρο Κωστόπουλο και είπε: 
 «Βέβαια να ευχηθώ καλή επιτυχία και στον Κωστόπουλο. Να σου πω, επειδή έχεις χιούμορ Πέτρο μου, η προσπάθεια μετράει όχι το αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα είναι προδιαγεγραμμένο, η Φαίη και ο Γιώργος θα πάνε καλά!».
Τι θέλει να πει ο Παπαδάκης;  Μήπως ότι ο Κωστόπουλος δεν θα πάει καλά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού