.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΡΦΕΛΗΣ: ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛ ΤΟΥ; ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΥΝΕΝΕΥΞΗ!


Στα ίδια μέρη και συγκεκριμένα στην πρωινή εκπομπή του «89,8 Δρόμος fm» με τον Άκη Αναστασιάδη και την Ελένη Καρποντίνη βρέθηκε και πάλι ο Μάρκος Σεφερλής ο οποίος μίλησε για το νέο του ξεκίνημα στο Mega. 

«Εγώ θα ήθελα να είναι η Έλενα. Είναι ένας άνθρωπος που με στηρίζει σε ό,τι και να κάνω. Επικοινωνούμε πάρα πολύ! Νομίζω θα είναι πιο εύκολο για να ξεκινήσουμε δυναμικά. Δηλαδή μέχρι να γνωριστούμε με οποιονδήποτε άλλον. Είναι διακριτική, είναι δίπλα μου, δε νομίζω ότι έχει τάσεις συμπαρουσιάστριας ή θέλει να μοιραστεί όλο αυτό, χωρίς να σημαίνει ότι εγώ θέλω να το πάρω πάνω μου γιατί άκουσα και τέτοια πράγματα, ότι μιλάω μόνο για τον εαυτό μου. Νομίζω ότι θα ήταν ένα συν στην εκπομπή! Και νομίζω ότι η εικόνα του ζευγαριού αυτού αρέσει στον κόσμο». «Δεν θα είμαστε ακόμα ένα τηλεοπτικό ζευγάρι. Η Ελενα θα είναι ένα μέλος της ομάδας». 

10559156_10152187570165598_1525538597_n.jpg

Όσο για τον Δημήτρη Ουγγαρέζο ξεκαθάρισε ότι θα τον ήθελα στην εκπομπή καθώς "ταιριάζουν τα χνώτα τους"

«Γιατί να μην είναι; Είναι ένας άνθρωπος έξυπνος, με χιούμορ! Θέλω να είναι, εμένα μου πάει, μου ταιριάζει, έχουμε βρεθεί μαζί και στο Just εκτός αέρα. Ταιριάζουν τα χνώτα μας, δεν έχω κανένα θέμα με τον Δημήτρη. Εγώ δεν θα τον ήθελα στο ρόλο που τον έχουμε δει μέχρι τώρα, γιατί καλό είναι να ανανεώνεται ο καθένας, να εξελίσσεται και να πηγαίνει σε κάτι καλύτερο, αναβαθμισμένο που θα του κάνει και καλό στην πορεία του και στην καριέρα του» ανέφερε. 

Αν και δεν αποκάλυψε ποιος θα είναι ο μάγειρας της εκπομπής, αφού ο Άκης Πετρετζίκης θα αναλάβει τη νέα σεζόν, όχι μία αλλά δύο δικές του εκπομπές, ανέφερε ότι στο πάνελ θα ήθελε να έχει ακόμα 4 άτομα.

«Εγώ θα ήθελα άλλον έναν άντρα και μια γυναίκα. Δε θα ‘θελα και πολύ κόσμο γιατί θέλω όλοι να έχουν χώρο να μιλήσουν. Ένα πάνελ πέντε ατόμων μαζί με εμένα θα ήταν ότι καλύτερο!». 

10585695_10152187570160598_923663287_n.jpg

Αν και πολλοί ήταν εκείνοι που του έστειλαν «συγχαρητήρια» για το νέο του ξεκίνημα, όπως η Ελένη Μενεγάκη, κάποιοι δεν άφησαν στην άκρη τα πικρόχολα σχόλια!

Ωστόσο, ο Μάρκος Σεφερλής έδωσε τη δική του απάντηση: «Ας περιμένουν να δουν τι θα κάνουμε και μετά να βγάλουνε τις αποφάσεις τους. Αν από τώρα πιστεύουν ότι αυτό που θα κάνουμε θα αποτύχει μπορούν να δουν άλλα κανάλια τα πρωινά που θα έχουν εκπομπές. Δεν παρακαλέσαμε κανέναν, δεν υποχρεώσαμε κανέναν να μας δει, είπαμε θα κάνουμε κάτι διαφορετικό! Σε όλους δίνεται μια ευκαιρία! Ας ξεκινήσουν πρώτα οι εκπομπές και μετά είμαι εδώ, δεν θα κρυφτώ, να δεχθώ και την κριτική και τη γνώμη του καθενός. Αν και εμένα, με ενδιαφέρει πάντα η γνώμη του κόσμου αρέσει δεν αρέσει για να λειτουργήσω ανάλογα»

 star- Στέλλα Αθανασάκη

Πηγή: tvnea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού