.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ: «ΈΤΣΙ ΕΧΑΣΑ 40 ΚΙΛΑ»


Όλα της τα μυστικά για το πώς κατάφερε να χάσει 40 ολόκληρα κιλά μετά από την
γέννηση των γιων της αποκάλυψε η Καλομοίρα, η οποία πλέον δηλώνει ότι η θυσία άξιζε πέρα για πέρα.
«Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου είχα βάλει πάρα πολλά κιλά. Είχα φτάσει 90 κιλά. Κανείς δεν με πιστεύει, αλλά όντως έφτασα. Δεν έχω πολύ καιρό που επανήλθε το σώμα μου, έκανα και κάποιες ραγάδες, αλλά λέων “μην είσαι αχάριστη, έκανε δύο υπέροχα παιδιά”», λέει το Καλομοιράκι.
Όπως παραδέχεται μάλιστα, τα κιλά που πήρε όσο ήταν έγκυος, τα πήρε γιατί έτρωγε πολύ.
kalomoira1.jpg
«Θα πω ψέματα αν ισχυριστώ πως δεν έτρωγα και πάχυνα. Έτρωγα πολύ. Μου αρέσει το φαγητό και ήμουν και για καιρό στο κρεβάτι. Για τέσσερις μήνες ένιωθα χάλια, είχα φοβερές αδιαθεσίες και ναυτίες και ένιωθα καλύτερα μόνο όταν έτρωγα comfort food. Ήθελα να τρώω συνέχεια αυγά τηγανητά με πατάτες. Τι περίεργο! Είχα πολύ δύσκολη εγκυμοσύνη κι έναν υπέροχο και εύκολο τοκετό. Ίσως ήξερα πως εκεί θα τελείωνε η όλη διαδικασία και το απόλαυσα! Αλλά στην εγκυμοσύνη ήμουν χάλια. Πώς βλέπεις κάποιες έγκυες πολύ χαριτωμένες, που έχουν μια ωραία κοιλίτσα, φτιάχνουν τα μαλλιά τους, τα νύχια τους και ντύνονται όμορφα; Ε, εγώ καμία σχέση!», είπε.
Όταν γεννήθηκαν όμως τα αγόρια της, η Καλομοίρα το πήρε απόφαση ότι πρέπει να επιστρέψει στον παλιό καλό της εαυτό. Αρχικά έκανε μια προσπάθεια να χάσει τα κιλά μόνη της, αλλά κατάλαβε γρήγορα ότι αυτό δεν ήταν εφικτό.
«Στην αρχή νόμιζα πως θα μπορούσα να χάσω βάρος μόνη μου, όμως ήταν αδύνατον. Έτσι, πήρα ένα γυμναστή για να με βοηθήσει. Έχω φωτογραφία αμέσως μετά τη γέννηση των αγοριών που φοράω μαγιό. Πριν ξεκινήσουμε το πρόγραμμα γυμναστικής, ο trainer μου είπε “βγάλε οπωσδήποτε φωτογραφία με μπικίνι για να βλέπεις τη διαφορά όσο προχωράμε”. Και χαίρομαι πολύ που το έκανα», τόνισε.
kalomoira2.jpg
Τι όμως ήταν αυτό που έκανε και έφτασε τελικά να ζυγίζει σήμερα 50 κιλά;
«Ξεκίνησα  να γυμνάζομαι κι αυτό αμέσως βοήθησε. Έκανα πολύ τρέξιμο, κάθε δύο μέρες πήγαινα στο γυμναστήριο και έτρεχα 5 χιλιόμετρα τη φορά, και παράλληλα έκανα καθημερινά ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης. Γυμναζόμουν έξι φορές την εβδομάδα. Και μου βγήκε σε καλό όλο αυτό, γιατί καταβάλλοντας όλη αυτή την προσπάθεια να επανέλθω, μετά σεβάστηκα τον εαυτό μου πιο πολύ. Συνειδητοποίησα πως δεν θέλω ποτέ ξανά στη ζωή μου να φτάσω σε ένα σημείο να μη νιώθω υγιής. Γιατί με τόσο έξτρα βάρος δεν είσαι υγιής»,παραδέχθηκε.
star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού