.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: «ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ»



Ο Γιώργος Παπαδάκης είναι έτοιμος για τη
νέα τηλεοπτική σεζόν.
«Οι δημοσιογράφοι ανήκουν σε δύο κατηγορίες. Εκείνους που υπηρετούν τη δημοσιογραφία και εκείνους που εξυπηρετούν συμφέροντα» τόνισε στο protothema.
Δυνατός, έτοιμος για τη νέα τηλεοπτική σεζόν δεσμεύεται να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα από όλους. Να ενημερώνει και να κρατά συντροφιά ευχάριστη κρατώντας για περίπου 20 χρόνια τα σκήπτρα στην πρωινή ζώνη ενημέρωσης. «Για ένα πράγμα αναφορικά με τη δουλειά μου και την πορεία μου στο χώρο από τότε που ξεκίνησα αυτό το ταξίδι στο χώρο της τηλεόρασης για το οποίο χαίρομαι που το πέτυχα και συνεχίζω να παλεύω και να αγωνίζομαι για αυτό είναι η προσπάθειά μου να ανήκω στην κατηγορία αυτών που υπηρετούν τη δημοσιογραφία. Δεν εξυπηρέτησα ποτέ οικονομικά, πολιτικά ή επιχειρηματικά συμφέροντα στη ζωή μου και στην πορεία μου μέχρι σήμερα αυτό προσπαθώ και θα συνεχίζω να προσπαθώ».
Σχολίασε βεβαίως και το θέμα το οποίο απασχολεί σήμερα όλους και αφορά στην απόφαση του ΣτΕ για να σταματήσουν τα εμπορικά καταστήματα να λειτουργούν τις Κυριακές.
Ο παρουσιαστής της πρωινής ενημερωτικής εκπομπής του Ant1 είπε χαρακτηριστικά: «Έχει κανείς την αίσθηση πως αν είναι ανοιχτά τα μαγαζιά τις Κυριακές αυξάνεται ο τζίρος; Απαντώ, Όχι. Αν λοιπόν δεν αυξάνεται ο τζίρος πείτε μου ένα λόγο για τον οποίο θα πρέπει αυτοί οι άνθρωποι που εργάζονται τις Κυριακές θα πρέπει να ταλαιπωρούνται. Λένε ναι αλλά είμαστε στην Ευρώπη, στις ευρωπαϊκές χώρες τα πράγματα είναι έτσι. Ναι, αλλά εκείνοι πληρώνονται. Εδώ πληρώνονται οι εργαζόμενοι; Ή αναγκάζονται να ξεσπιτώνονται κυριακάτικα για να κάνω εγώ και εσύ το κέφι μου και να πάω βόλτα. Όχι, να είναι κλειστά».

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού