.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

O ΑΙΒΑΖΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΑΓΟΝΙΑ




Ο Γιάννης Αϊβάζης εμφανίζεται στο νέο παιχνίδι περιπέτειας <ΠΑΤΑΓΟΝΙΑ> που θα προβληθεί σήμερα, Καθαρή Δευτέρα, από το MEGA-TV στις 21:50.
Ενα παιχνίδι με έντονο σασπένς και ενδιαφέρον μεχρι το τέλος.Ο Γιάννης
Αϊβάζης μίλησε για την νέα εκπομπή του «Το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν να χειριστώ τα


18 παιδιά που ζουν αυτή την περιπέτεια. Δέθηκα πολύ μαζί τους. Όσο περνούσε ο καιρός δενόμουν όλο και περισσότερο» είπε ο Γιάννης Αϊβάζης ενώ αποκάλυψε πως «υπήρχαν προβλήματα στις σχέσεις των παικτών αλλά ο ρόλος του παρουσιαστή είναι λίγο άβολος σε τέτοιες περιπτώσεις».

Ο Γιάννης είπε πως μέσα απ' όλες αυτές τις κακουχίες, που κυρίως έβλεπε και σε μικρότερο βαθμό βίωνε, εκτίμησε «το καυτό μπάνιο. Όταν γυρνούσα και έκανα ένα πολύ καυτό μπάνιο ένιωθα σαν βασιλιάς, σαν ο πιο πλούσιος άνθρωπος του κόσμου».

Όταν του έγινε η πρόταση, ο Γιάννης Αϊβάζης ήταν μαζί με την αγαπημένη του, Μαρία Κορινθίου. «Της λέω ότι μου πρότειναν αυτή τη δουλειά αλλά ήμουν διστακτικός. Η Μαρία μου είπε να το κάνω αλλά ήμουν και πάλι διστακτικός. Τελικά μου είπε ότι αυτή η πρόταση είναι ό,τι καλύτερο και δεν πρέπει να ανησυχώ για τη σχέση μας. Τότε ήταν που με έπεισε».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού