.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

OI ΠΙΟ ΩΡΑΙΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ!


Σήμερα   ημέρα  της   μητέρας!Μια  μέρα   ξεχωριστή  αφιερωμένη   με  αγάπη   σε  ένα   μοναδικό  πρόσωπο   που  όσα  λόγια  θα   χρειαστεί   να  μιλήσεις  θα  είναι  λίγα!!!
Εμείς  από  το   ola10gr.blogspot.gr   αφιερώνουμε  τις  καλύτερες  μαντινάδες και  βίντεο  που  βρήκαμε   για   εσάς  τις   γλυκιές   μητέρες.ΧΡΟΝΙΑ   ΠΟΛΛΑ!


Μητέρα μου
εσύ γλυκιά μάνα ευλογημένη
πάντα να είσαι ζωντανή για σε θα στάζω μέλι





Άν ήσουν αστέρι, θα ήσουν το πιο φωτεινό.
Άν ήσουν άγγελος, θα ήσουν ο φύλακάς μου και
άν ήσουν μονοπάτι, θα ήσουν αυτό που θα με οδηγούσε στο σωστό δρόμο.
Χρόνια πολλά μανούλα και ευχαριστώ που είσαι για εμένα όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμη.

Πρώτα τη μάνα μου αγαπώ
κι ύστερα όλα τ' άλλα
γιατί ήπια από το στήθος της
 το πρώτο μου το γάλα.



Πάντα τη δύσκολη στιγμή
φωνάζεις βρε τη μάνα.
γιατί είναι η μόνη που αγαπά
χωρίς να θέλει πράμα.

Πια μάνα δεν καρδιοχτυπά και δεν πονεί η ψυχή της
σαν θυμηθεί την ξενιτιά που λείπει το παιδί της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού