.
ola10gr.blogspot.gr ο δικός σου χώρος για παρέα και ενημέρωση!

Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

Κατερίνα Καινούργιου: Τι πραγματικά έγινε με την Μαρία Ηλιάκη



Το Δέστε τους τελείωσε μετά από πέντε χρόνια επιτυχημένης πορείας και οι
τέσσερις παρουσιαστές του έχουν τραβήξει πλέον χωριστούς δρόμους. Η Κατερίνα Καινούργιου μίλησε για τη σχέση της με τον Νίκο Μουτσινάκαι την Μαρία Ηλιάκη, αλλά και για το τι μέλλει γενέσθαι με την εκπομπή:
«Θα σου μιλήσω για μένα. Εγώ παραμένω στην απογευματινή, καθημερινή ζώνη του Alpha. Από εκεί και πέρα, πιστεύω πως θα φτιαχτεί μια νέα, όμορφη παρέα. Έχω πολλή όρεξη να φτιαχτεί κάτι καινούργιο, που θα είναι επιτυχημένο. Στόχος μου δεν είναι να είμαι πρωταγωνίστρια, αλλά να κάνω επιτυχίες. Και οι επιτυχίες στις ημέρες μας βγαίνουν μέσα από τις παρέες.», δήλωσε στην εφημερίδα Real.
Η παρουσιάστρια παραδέχτηκε επίσης, ότι ο Νίκος Μουτσινάς θα της λείψει: «Πάρα πολύ. Θα μου λείψει τηλεοπτικά. Δεν θα μου λείψει ως άνθρωπος, γιατί μιλάμε συνέχεια. Είναι ένας καλός μου φίλος, επικοινωνούμε συνέχεια, αλλά τηλεοπτικά θα μου λείψει. Τον αγαπώ ιδιαίτερα, είναι ο άνθρωπος που με έχει κάνει αυτό που είμαι σήμερα, με “έλυσε” τηλεοπτικά, με έκανε να είμαι πιο αυθόρμητη και του οφείλω ένα μεγάλο μερίδιο της επιτυχίας- αν μπορείς να τη χαρακτηρίσεις έτσι».
Όσο για το τι συνέβη τελικά με την Μαρία Ηλιάκη, η Κατερίνα Καινούργιου δήλωσε: «Η Μαρία υπήρξε ίσως η πιο σημαντική συνεργάτιδά μου. Και πετύχαμε κάτι πολύ όμορφο τηλεοπτικά, γιατί είναι δύσκολη η συνύπαρξη δύο γυναικών. Εμείς το καταφέραμε για τέσσερα χρόνια και αυτή η συνύπαρξη δύο γυναικών. Εμείς το καταφέραμε για τέσσερα χρόνια και αυτή η συνύπαρξη ήταν επιτυχημένη και όμορφη. Της εύχομαι μέσα από την καρδιά μου ό,τι καλύτερο. Έχει αλλάξει τηλεοπτική στέγη και θέλω να είναι ευτυχισμένη».
peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings and Recommendations by outbrain

http://www.thessalonikiblogs.gr/?theme=about Thessaloniki Blogs
Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού